vrijdag 25 januari 2019

De Nightwatch om de onderbeen: Waarom?

STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN KOM SAMEN BIJ www.twitter.com/epilepscene
https://www.facebook.com/epilepscene

ik heb in mijn vorige blog een andere manier vertelde over het dragen van de nightwatch om de onderbeen in plaats van de bovenarm. Ik Doe dit nu zelf welgeteld 3 nachten met goed resultaat maar ondanks dat ik het eventjes over de reden ervan heb gehad denk ik dat ik misschien beter een aparte blog had kunnen maken, dus zodoende dat ik het in deze blog even o.a ga hebben over iets waar we het nog niet eerder over hebben gehad met betrekking tot de portal (inlog pagina met resultaten en rapporten.)


Oke,dus de nightwatch kan op meerdere manieren gebruikt worden zoals om de onderbeen te plaatsen maar wáárom zou ik dat dan doen?. In mijn vorige blog een andere manier heb ik verteld en uitgelegd dat het nut hiervan te maken zou hebben met de bewegingen van de drager van de nightwatch, in míjn geval klopt dat ook maar het échte voordeel dat je uit het dragen om je onderbeen haalt heeft te maken met de resultaten op de inlog pagina. Meerdere keren heb ik in mijn blogs laten zien dat de nightwatch de functie heeft om de volgende dag op de computer je aanvallen, hartslag,bewegingen etc te kunnen herzien. de nightwatch laat echter óók zien wanneer je afgelopen nacht wél óf níét zogezegd in rust was door een grijze balk onder de grafieken te zetten, elk stukje met een grijze balk ben je volgens de nightwatch níét in rust geweest (tijdens een aanval bijvoorbeeld) je bent niet in rust als de nightwatch BIJVOORBEELD ver omhoog ligt of dergelijke. dit is een grafiek van toen ik de nightwatch om mijn arm droeg (LET OP HET GRIJZE BALKJE ONDER (AANVAL)
Blijkbaar was ik de hele nacht wakker en was ik in rust tijdens mijn aanval maar dat vind ík persoonlijk niet erg geloofwaardig, dus duidelijk lag mijn arm in een hoge positie. Dít is een grafiek van de nightwatch om mijn been, die vanzelf spreken áltijd gewoon rechtuit en horizontaal blijft (mag ik hopen)
Een realistischer beeld zoals je ziet, lekker geslapen en niet zogenaamd de hele nacht wakker gelegen.

Het nut van om je onderbeen?: In sommige gevallen betere detectie, als je toegang hebt tot een inlog pagina een beter en realistischer beeld van de afgelopen nacht, misschien vind je het ook wel fijner etc.

Op naar de volgende blog en ik hoop dat zoveel mogelijk mensen wat aan mij posts zullen hebben, vergeet ook niet als je zelf iets kwijt wilt of iets wilt vragen dat dan ook te doen of join mij twitter profiel https://twitter.com/Epilepzien
https://www.facebook.com/epilepscene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten