dinsdag 22 januari 2019

Nightwatch 5: Een nieuwe/andere manier.


STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN KOM SAMEN BIJ www.twitter.com/epilepscene
https://www.facebook.com/epilepscene



NOG NÓÓIT ZO'N INGENIEUS STUKJE TECHNOLOGIE IN MIJN LEVEN GEZIEN EN/OF IN HUIS GEHAD.

Ik heb al een aantal dagen geen blog meer gepost over mijn nightwatch ervaringen, simpelweg omdat de afgelopen nachten vrijwel het zelfde waren als de laatste paar blogs, en dat is alleen maar goed zou ik zeggen want er zijn dus géén valse detecties geweest, ik heb géén last van het dragen van het apparaatje gehad of andere vervelende dingen. Het énige wat er in de tussentijd heeft gespeeld is dat er voor 2 nachten achter elkaar mijn gedetecteerde aanvallen (uberhaupt de hele nacht) ineenkeer niet meer waren te zien op de portal (de persoonlijke inlog pagina met de grafieken en rapporten etc) ondanks dat ik wist dat deze pagina en alles hieromheen nog in een begin stadium is heb ik toch maar even gebeld met de leverancier, livassured die mij goed heeft geinformeerd, meegedacht en heeft mee gekéken. doordat er mee gekeken werd naar de grafieken van mijn aanvallen samen met mijn hartslag en beweging viel het de man die ik aan de telefoon had, Michiel Jansen (product manager) op dat tijdens mijn aanvallen mijn hartslag snel weer normaal word (zie afbeelding)


De alarmering moet dus meestal bij mij,voornamelijk van de beweging komen maar vanzelfsprekend word de nightwatch om de bóvenarm gedragen en niet ónder terwijl je met je onderarm toch écht meer beweegt. Michiel kwam met een al vaker uitgeprobeerde en geslaagde suggestie, DE NIGHTWATCH OM JE ONDERBEEN. zodoende heb ik dit dus afgelopen nacht geprobeerd.
Zoals bij mij gewoonlijk is kreeg ik vlak na het inslapen een aanval en de GSM bij mijn begeleiding en mijn alarm op mijn woonkamer ging af. De volgende ochtend toen mijn kleine vriend weer aan de oplader lag ben ik eens gaan kijken naar de grafieken en er was grappig genoeg geen verschil te zien met de keren dat ik de nightwatch om mijn bovenarm droeg.


VOOR IEDEREEN DIE DENKT DAT DE NIGHTWATCH DUS EEN ARMBAND IS, DIE ZIT ER MOOI NAAST.

Ik moet iedereen eerlijk zeggen, IK HEB NOG NÓÓIT ZO'N INGENIEUS STUKJE TECHNOLOGIE IN MIJN LEVEN GEZIEN EN/OF IN HUIS GEHAD.

Op naar de volgende blog en ik hoop dat zoveel mogelijk mensen wat aan mij posts zullen hebben, vergeet ook niet als je zelf iets kwijt wilt of iets wilt vragen dat dan ook te doen of join mij twitter/facebook profiel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten