zondag 13 januari 2019

De Nightwatch: 2 - De tweede avond met de nightwatch.

WE VALLEN NÓÓIT OM TE BLIJVEN LIGGEN: STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN STA SAMEN OP IN EEN BETER LEVEN MET EPILEPSIE
 www.twitter.com/epilepscene
https://www.facebook.com/epilepscene

Mijn tweede avond met de nightwatch verliep prima. Ik haalde het dingetje van de oplader, de ontvanger begon rustig te piepen om aan te geven dat er geen verbinding is dus deed ik hem om mijn arm en het was even goed kijken hoe hoe die nou precies het beste zat maar na een kleine 10 seconden had de ontvanger blijkbaar mijn hartslag gevonden en verbinding gemaakt en stopte met piepen zodat ik rustig mijn bed in kon stappen. Niet véél later (volgens mijn nightwatch om 3 voor twaalf)
kreeg ik een aanval en noem het een geluk bij het een ongeluk want toen ik bijkwam hoorde ik de ontvanger in mijn woonkamer piepen. een paar minuutjes later was het weer stil en kon ik weer met een zoals ik de volgende ochtend op de grafieken kon zien létterlijk met een gerust hart verder slapen
Zoals te zien is, dus ná mijn aanval een heerlijke rustige nacht gehad met niet al te veel beweging en weer slechts één aanval in het begin. De nightwatch heeft me tot zo ver zéker niet teleurgesteld, ÁLLES BEHALVE.

OP NAAR DE DERDE AVOND MET DE NIGHTWATCH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten