dinsdag 15 januari 2019

De Nightwatch: 4 - De vierde avond - GSM module binnen.

STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN KOM SAMEN BIJ www.twitter.com/epilepscene

De vierde nacht met sherlock nightwatch én eerste zónder aanvallen. 
Zoals te zien is, één lange rustige neutrale nacht. Echter líjkt het rond 6:47 alsof er toch écht heel eventjes iets gebeurde, apart gevalletje dus aangezien ik me zelf geen aanvallen kan herinneren en de nightwatch ook niet is afgegaan. Vandaag heb ik ook meteen even nagegaan waarom mijn nightwatch gister mijn 2e aanval zou hebben kúnnen gemist (check mijn vorige blog). Omdat de gsm module vandaag binnenkwam (hierover later meer) en ik later tóch even telefonisch hulp van livassured nodig had kon ik net zo goed meteen even me laten informeren over de gemiste aanval. Zoals ik al verteld had voelde de aanval een stuk minder erg en de nightwatch gaat af na 10 seconde van een berekend algoritme tussen hartslag en beweging. waarschijnlijk heb ik in het begin of eind van de aanval even bewogen maar niet langer dan 10 seconden en zou dit de oorzaak geweest kunnen zijn.

Vandaag is ook de GSM MODULE binnen gekomen gelukkig was ook dit tweede apparaatje met een klein beetje technische kennis en een belletje voor wat geleide hulp toch nog vrij makkelijk in te stellen. De gekoppelde gsm die in handen van mijn begeleiding is word nu gebeld zodra de nightwatch een aanval detecteert, Ik ben dan ook zéér benieuwd hoe deze methode zich gaat ontvouwen.

OP NAAR DE VIJFDE NACHT MET DE NIGHTWATCH MET DE GSM MODULE. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten