maandag 14 januari 2019

De Nightwatch: 3 - De derde avond, Een aanval gemist?.


STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN KOM SAMEN BIJ www.twitter.com/epilepscene
Tijd om de derde nacht in te gaan met sherlock nightwatch. Ik haalde mijn detectie vriend weer van de oplader, de ontvanger begon te piepen, en het was even goed zoeken aan welke kant van mijn arm het dingetje nou ook al weer moest zitten om blijkbaar een hartslag op te vangen want het piepen bleef even doorgaan, maar na 2 minuutjes had ik het door en stapte ik mijn bed in. Zoals bij mij erg gewoonlijk is kwam er een tonisch clonische aanval opduiken vlak na het inslapen en, zoals we kunnen zien om precies te zijn om 11 over 1. Ongelooflijk om te zien dat ik een hartslag van 176 had maar ook mooi te merken dat er een alarm afging en mijn aanval was gedetecteerd. Even later stopte het alarm en kwam ik weer goed bij en zodoende kon ik rustig verder slapen. Echter gebeurde er later iets wat ik de afgelopen 2 nachten nog niet had meegemaakt. Rond 10 over 5 kreeg ik een 2e aanval, echter ging er deze keer géén alarm af, had de Nightwatch een aanval gemist?. Eerlijk gezegd weet ik het niet, ik moet namelijk toegeven dat deze aanval minder heftig voelde en dat ik het idee had er ook snel weer uit te zijn. Ten tweede, als ik kijk naar de grafieken is mijn hartslag niet heel extreem hoger en er is maar zeer weinig beweging tijdens de aanval. De meest logische conclusie voor mij zou dus zijn dat hartslag en beweging niet ernstig genoeg veranderd waren en dus niet op een aanval duiden. Een misser? of een logische berekening die te verwachten is?.
Ik ben erg benieuwd naar vanavond.



OP NAAR DE VIERDE NACHT MET DE NIGHTWATCH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten