zondag 13 januari 2019

De Nighwatch: Detectie Grafieken - Bekijk afgelopen nacht.

STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN KOM SAMEN BIJ www.twitter.com/epilepscene
https://www.facebook.com/epilepscene

Naast het detecteren van de aanvallen, hartslag, bewegingen enzovoort is er ook de mogelijkheid om de volgende morgen zodra de nightwatch weer aan de oplader ligt achter de computer te duiken en op een persoonlijke pagina in te loggen waar je alle detectie grafieken van afgelopen nacht kunt bekijken.

Zo ziet u hier het paarse puntje die mijn eerste aanval om 3 voor 12 vlak na het inslapen aangeeft



Hier ziet u de gehele pagina althans met grafieken, er staat ook nog een gedeelte op de pagina waar u op de verschillende dagen kunt klikken of kunt kiezen om te kijken naar een periode overzicht.
Afgezien van mijn aanval (ik heb er die nacht gelukkig ook slechts één gehad) zo te zien een rustige nacht geweest. weinig bewogen en een neutrale hartslag, zal het komen omdat ik rustiger mijn bed in duik met de nightwatch?!!!.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten