vrijdag 1 februari 2019

Wat bied de Nightwatch mij/jouw nog meer náást detectie? - RUST

WE VALLEN NÓÓIT OM TE BLIJVEN LIGGEN: STEUN JE ZELF EN ELKAAR EN STA SAMEN OP IN EEN BETER LEVEN MET EPILEPSIE

Ik heb het nu meerdere malen in verschillende blogs gehad over allerlei praktische en technische kanten van de nightwatch die vanzelfsprekend, als je het mij vraagt gewéldige uitkomsten weten te bieden, detectie,alarmering,rapportering,grafieken etc. Maar vandaag wil ik het eens hebben over een andere geweldige kant met gewéldige uitkomsten van de nightwatch. 

Ik heb de nightwatch nu bijna één maand in gebruik. Het is allemaal mooi dat zoals te lezen is in mijn andere blogs de nightwatch mijn aanvallen netjes bijhoud en detecteert zodat er hulp op tijd aanwezig kan zijn maar de nightwatch is nog altijd géén medicijn of manier om mijn aanvallen te vermínderen....of toch wel?
RUST



Mijn epilepsie is héél erg emotioneel gerelateerd, voel ik me rot?,gespannen?of zie ik door de bomen het bos niet meer dan is de kans op aanvallen véél groter dan normaal. Sinds ik de nightwatch gebruik lig ik letterlijk, heerlijk maar vooral rustig in bed en word ik ook heerlijk en rustig wakker waardoor ik minder snel gespannen ben en rustigere dagen ervaar met een lagere kans op aanvallen. Toen ik de nightwatch nog niet gebruikte ervaarde ik vaak na mijn eerste aanval s'nachts een bepaalde angst voor mogelijke opkomende aanvallen en dan ging ik maar vaak nog even midden in de nacht mijn bed uit, op de bank zitten en met een kopje thee TV kijken. Nu ik de nightwatch gebruik is deze ervaring van angst letterlijk tótáál verdwenen en durf ik lekker door te slapen na een aanval. Komt dit dan omdat er nu mensen beter op de hoogte zijn van mijn aanvallen?, Ik zeg nee niet persé alleen om die reden. Waarom dan wel?.

Ik ervaar dat de nightwatch mij óók héél veel gevoelsmatig en geestelijk kan bieden. 

1:Het feit dat ik zó'n ingenieus apparaat als de nightwatch in bezit heb en kan gebruiken laat mij ZIEN,VOELEN,EN ERVAREN dat ik er in mijn leven met epilepsie niet alleen voor sta maar dat er keihard gewerkt word aan hulpmiddelen e.d 

2: De Nightwatch kan iemand heel goed het gevoel geven méér controlle over zijn epilepsie en/of aanvallen en dus ook zijn leven te hebben en dat gevoel is erg belangrijk in het leven denk ik persoonlijk (controlle over je eigen leven).

3: Als je aan mij zou vragen naar een omschrijving voor de nightwatch maar dan in één woord zou ik zónder meer zeggen RUST , wetende dat je veilig bent zónder dat er iemand constant stiekem op een afstand naar je kijkt, constant naar je zit te luisteren of elk half uur je deur binnenvalt en je wakker maakt. terwijl je eigenlijk tóch de hele nacht in de gaten gehouden wordt door sherlock nightwatch (geniaal) geeft een ontzéttende rust.

Zoals je ziet, alles in het leven heeft zóveel meer te bieden dan dat we eigenlijk denken, we vergeten het alleen vaak heel snel of zien het over het hoofd en letten alleen nog maar op wat zich aan de oppervlakte bevind.

Op naar de volgende blog en ik hoop dat zoveel mogelijk mensen wat aan mij posts zullen hebben, vergeet ook niet als je zelf iets kwijt wilt of iets wilt vragen dat dan ook te doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten